Spotkanie cieszyło się duuużym zainteresowaniem, przybyło więcej słuchaczy niż przygotowano krzeseł ;)
Ze względu na małe spóźnienie część mnie ominęła, zatem dokładną relację polecam na Deluxe Trójmiasto.
Refleksje - zbyt szybka prezentacja nowej identyfikacji wizualnej marki, sama prezentacja niedopracowana (zdjęcie stockowe z widocznym znakiem wodnym -.-'), branżowe dowcipy ("stażyści powinni płacić projektantom za możliwość odbycia stażu, skoro za darmo dostają tą wiedzę, do której my dochodziliśmy latami") i klasyczne porady (warto mieć szczęście, bez biznesplanu ani rusz + musicie dobrze znać swoją grupę docelową). Na plus - nowy logotyp marki z martwym krukiem, co dla mnie, wychowanej na Rodzinie Addamsów fanki wszelkiej makabry jest urocze ;) Pozytywne też - bardzo dyplomatyczne wypowiedzi o konkurencji na polskim rynku, o niektórych projektantach wypowiadali się z sympatią, obyło się bez kontrowersji i polskiego piekiełka ;>
I nawet załapałam się na zdjęcie ;)
Agnieszka Potocka/ trójmiasto.pl |
Kolejne spotkania z cyklu niebawem - najbliższe już w styczniu.
Cieszę się, że się przydało :)
OdpowiedzUsuńjop, dzieki :) okazuje sie, ze sa jeszcze istotne newslettery, do ktorych zapomnialam sie podpiac
Usuńno przepraszam bardzo ale o grupie docelowej to ja dopowiedziałam bo z ich ust usłyszałam, że oni mieli szczęście, że Piróg do nich przyszedł i wykorzystują metodę prób i błędów. Ogólnie fajne spotkanie mimo pewnych niedociągnięć związanych z "mieliśmy szczęście". :)
OdpowiedzUsuńDomi
niektore madrosci faktycznie wiele nie wniosly :p
Usuńooo, tez bylam! jak to mozliwe ze sie minelysmy?
OdpowiedzUsuńno kurdę, ni wim O.o na następnej edycji będę Cię wypatrywać :D
Usuń