wtorek, 24 listopada 2015

Fanty na koty

Pisałam już kiedyś o gdyńskim sklepie charytatywnym Burasek, prowadzonym przez Sekcję do Spraw Kotów Wolnobytujących. Pisałam też kiedyś o tym, jak zdobywać książki, niekoniecznie prosto ze sklepu. Tu z pomocą znów przychodzą kocie matki z Buraska, organizując internetowe bazarki z licytacją fantów, z których dochód jest przeznaczany na leczenie kocich bied. 


źródło
Tu link do aktualnego bazarku. W poprzedniej edycji wylicytowałam sobie książkę z Uniwersum Metro 2033 za połowę ceny sklepowej, przy odbiorze książki oddałam również coś do Buraska, co może trafi do kolejnej licytacji. I to jest własnie mój główny przekaz - nie musisz koniecznie wspierać inicjatyw pieniędzmi (mnóstwo ludzi się przed tym broni, na zasadzie "nie pomagam nikomu, bo wszyscy tylko chcą pieniędzy" -.-'), możesz tam też oddać zbędne w domu rzeczy, porcelanowe figurki łapiące kurz, nietrafione prezenty, dawno przeczytane lektury. Zwłaszcza, że zbliża się okres prezentowy. Jeśli wśród moich bliskich jest kolekcjoner porcelanowych aniołków, to choćby na takim bazarku mogę mu to kupić i nie będzie się to u niego marnowało ;) 

P.S. nie tylko dla kotów są organizowane bazarki. Dla psów, gryzoni i innych stworów też, wystarczy poszukać :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam do obserwowania :)