wtorek, 17 września 2013

365 ;)

Tak się składa, że dziś Dama Pik obchodzi pierwszą rocznicę swojego istnienia :D niedługo dobiję do setnego posta :) i z tej okazji takie małe memento - cieszę się, że nie zaniechałam prowadzenia bloga, żałuję, że nie założyłam go kilka lat wcześniej i... nie zrobiłam tyyyylu rzeczy, które w międzyczasie chciałam opublikować! Pomysłów nadal mam multum i chęci działania też :)

Blog w praktyce okazał się, zgodnie z przewidywaniami, dość "wielobranżowy", ale nie od dziś wiadomo, że skupienie się na jednej rzeczy to nie mój sposób działania.
Jedyne, co z Damy Pik odeszło to większość informacji o wydarzeniach, warsztatach itp. Zbyt dużo tego jest, stąd też prowadzę osobną stronkę, proszę lubić! :P Kreatywne Pomorze  :)

dziś nic więcej ciekawego nie wrzucam, tylko mój - letni jeszcze- zaciesz :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam do obserwowania :)