środa, 1 stycznia 2014

Noworocznie ^^


9gag.com
 Nowy Rok, nowa ja i inne tego typu banały ;) od jutra wszystkie siłownie odnotują wzrost użytkowników o 300%, portale z poradami dietetycznymi przeżyją oblężenie a "nietrafione prezenty" trafią do schronisk albo zostaną przywiązane gdzieś do drzewa na bezdrożu. Co roku to samo - nierealistyczne cele, których próby realizacji trwają maksymalnie miesiąc. Nie jestem zwolenniczką postanowień noworocznych, ale jako że jedno jedyne zeszłoroczne udało się zrealizować (wyjazd na konwent :D), to małymi krokami coś jeszcze mogę zaplanować.

Ogólnożyciowe cele to zbyt ważna sprawa, żeby ryzykować ich niezrealizowanie, więc postanowienia dotyczą póki co tylko bloga :)

1. w końcu na poważnie zacząć pisać przewodnik lumpeksowy 3miasta :)
2. więcej makijaży na blogu
3. posty z pomysłami z książek i gazet (bo skoro na blogach kulinarnych blogerzy publikują przepisy z książek, to czemu by nie robić tego samego z DIY, zwłaszcza, że opracowań  w tym zakresie mam już całkiem zacną kolekcję).
4. pisać, dziubać, robić to i dalej to lubić :D


Przy okazji jeszcze makijaż z Sylwestra - dość lekki, imprezę mieliśmy wędrowną i wiedziałam, że zbyt ambitny make up może mi spłynąć ;)

 Kosmetyki:
- srebrny pigment Kobo 510 Smoky Silver, zestaw korektorów Conceal Kit Oriflame, podkład Ideal Shade Avon, róż veryme Sweet Coral Oriflame, Eyeliner Stylo Black Oriflame, tusz 24k Gold Mascara Avon i sztuczne rzęsy noname (Jiaoer, nr 10)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam do obserwowania :)