piątek, 6 lutego 2015

Kreacje Tańca z Gwiazdami

Mam wrażenie, że powinnam zacząć stosować nowego taga: "dostałam od lubego"... 

Otóż tym razem dostałam od lubego książkę Doroty Williams "Kreacje Tańca z Gwiazdami" ^^



O ile program ten nie wzbudza we mnie większych uczuć - nie wiem kto występował w której edycji, kto wygrał, kto z kim wywołał skandal. Meh.
Ale popatrzeć na ludzi, którzy umieją robić coś, czego ja nie umiem (tańczyć!) - miło. Zwłaszcza, jeśli są ładnie ubrani, a kreacja tworzone przez panią Williams to dzieła sztuki. 
W książce są zarówno ujęcia z programu, jak i zdjęcia sukien i poszczególnych detali. Do tego dopiski od autorki - o tym, jak etola ucierpiała od oświetlenia, dlaczego często miały zastosowanie mundury i uniformy i dlaczego Donald Tusk pojawił się z inspekcją na próbie ;)

Jeśli ktoś, tak jak ja, lubi oglądać albumy z pięknymi strojami, to polecam to dzieło serdecznie, zwłaszcza że chwilowo można je dorwać w Kauflandzie za 5 zł :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam do obserwowania :)