poniedziałek, 25 stycznia 2016

Podaj dalej.

Biorę udział w inicjatywie "Podaj dalej": Pierwsze dziesięć osób, które
skomentują mój status na Facebooku lub ten wpis zwrotem "Wchodzę w to" i w wiadomości prywatnej poda mi swój dokładny adres, otrzyma ode mnie niespodziankę w którymś momencie 2016 roku - może książkę, bilet, coś wyhodowanego lub przygotowanego przeze mnie, „domowej roboty”, może pocztówkę albo długi list, będzie to niespodzianka! Nie będzie ostrzeżenia i stanie się to, gdy będę mieć nastrój lub znajdę coś dla Ciebie i przyjdzie pora Cię uszczęśliwić. Te dziesięć osób musi podjąć taką samą inicjatywę, udostępnić informację u siebie na profilu lub blogu. Róbmy dla siebie więcej miłych rzeczy! 


źródło

Znalazłam u Tsu i  jeśli tylko znajdą się odważni chętni, to...! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam do obserwowania :)